Mrežni Marketing



Nastao je kao sistem plasmana robe i usluga u SAD neposredno pre pocetka Drugog svetskog rata. Sedamdesetih godina ovaj sistem pocinje sve vise da se primenjuje i u Evropi. Devedesetih godina dozivljava pravu ekspanziju i razvija se u izuzetan biznis. Mrezni marketing je danas jedan od najznacajnijih poslovnih poduhvata u svetu, u kome direktno ucestvuju milioni ljudi i ostvaruju promet meren stotinama milijardi dolara na godisnjem nivou. Za nepunih pola veka, mrezni marketing je proglasen biznisom narednog milenijuma. Medjutim, mnogi ga nikada nece razumeti.

"Ubedjen sam da je jedini pravi razlog sto svi nisu u ovom sistemu to sto ne znaju njegovu sustinu." Don Failla



Zasto nisu svi u mreznom marketingu?


Kao prvo dosta njih se ne trudi i ne zeli da ga razume, jer trazi predanost, marljivost, tolerantnost i optimizam. Sve te osobine treba objediniti u jednoj licnosti. Iako je mrezni marketing izuzetno human i pravican sistem u kome svi ucesnici znaju svoje mesto i svoju ulogu, opet ima onih koji ga osudjuju. Ovde opstaju jedino vredni, ispravni, strpljivi i uporni. Svi ostali kad tad napuste izuzetan nacin poslovanja i pocnu ga ogovarati, trazeci krivca za njihov neuspeh.



Zablude i nesporazumi


Mrezni marketing se cesto mesa sa piramidalnim sistemom. Razlog podsecanja na piramidu je taj sto se, zbog matematickog uproscavanja pri predstavljanju sistema zarade i napredovanja, najcesce koriste primeri sa istim i istovremenim ucinkom svakog od distributera. Visedecenijsko iskustvo pokazalo je da sistem mreznog marketinga predstavlja odlican put za obezbedjenje materijlane dobiti. Mrezni marketing, medjutim, vise je od puta ka materijalnom blagostanju. To je sistem organizacije koji omogucuje da nadjete zadovoljstvo u poslu, steknete samopouzdanje, da oslanjajuci se samo na sebe, i po potrebi na svog sponzora, ostvarite uspeh i pomognete drugima da postignu iste rezultate.

"Najbolji nacin prodaje u mreznom marketingu je da ´ne prodajete´. Ako postoji zamisao koja samu sebe prodaje, onda je to ova zamisao" Don Failla



Zanimljivosti kod mreznog marketinga


  • Svako moze zapoceti da gradi posao bez novcanog rizika i bez prethodnog strucnog znanja
  • Za zapocinjanje poduhvata nisu neophodne nikakve investicije sem uplate clanarine
  • Svako je sam sebi sef, na zasniva se radni odnos pa samim tim nema ni obaveza koje iz njega proisticu
  • Poduhvat omogucuje neogranicenu zaradu i potpunu slobodu u raspolaganju vremenom, a ako izgradite jednu medjunarodnu mrezu - "Vi zaradjujete i dok spavate"
  • Po povlascenim cenama koristite kvalitetne proizvode
  • Postoje vise oblika zarade - direktna i indirektna



Na sta Vas asocira rec MREZNI MARKETING ili MLM?


Mozda na nekog trgovca koji nosi po firmama torbe sa raznim proizvodima ili na dosadnu komsinicu koja pri svakom Vasem dolasku na kafu pokusava da Vam nesto proda?!

NE, TO DEFINITIVNO NIJE MREZNI MARKETING!

Nazalost su odredjene osobe iz kratkovidosti, pokusali na taj nacin da ostvare zaradu, ali to nije pravi mrezni marketing.

MREZNI MARKETING je specifican vid plasmana proizvoda kroz mrezu zadovoljnih potrosaca. Bazira se na preporuci: prijateljima, komsijama, rodjacima, poznanicima... U prirodi ljudi je da komuniciraju i da imaju potrebu da ispricaju svoje iskustvo drugima. Upravo to je SUSTINA na kojoj je zasnovan mrezni marketing.

Kada preporucite Vasem prijatelju neki proizvod koji ste kupili u klasicnoj prodavnici (sapun, keks, cipele...) i on kupi isti ili slican, Vi od toga nemate nista! U mreznom marketingu kompanija Vas nagradjuje za tu preporuku. Vas prijatelj ce nekom svom prijatelju preporuciti proizvod. Ponovo kompanija nagradjuje Vaseg prijatelja i Vas i tako redom...