U današnje vreme kada je tržište preplavljeno brojnim sredstvima za kozmetiku, ličnu i kućnu higijenu, potrošači su u dilemi, kako iz tolike ponude izabrati kvalitet a da cena bude prilagođena prosečnom kupcu. Godine unazad su nas uverile u to, da, potrošači sve više počinju da cene kvalitetan i pre svega zdrav, ekološki proizvod, koji neće štetiti kako samom potrošaču tako ni njegovoj okolini.
Limes je kompanija koja se bavi prodajom ekoloških, visoko kavalitetnih proizvoda na principima mrežnog marketinga. Mreža zadovoljnih korisnika širi se vrlo lako, s obzirom da će svaki kupac, koji je zadovoljan proizvodima, ponuditi svojim prijateljima mogućnost da i oni sebi obezbede iste takve proizvode i da ih sa zadovoljstvom troše.
Na Vama je da odlučite hoćete li ih koristiti samo za sebe, ili ćete širiti Vašu mrežu potrošača i ostvarivati sebi dodatnu zaradu, tačnije finansijsku podršku koja će Vam poboljšati, u početku Vaš budžet, a kasnije možda i potpuno izmeniti Vaš život u pozitivnom smislu. Mrežni marketing Limesa je sistem organizacije koji Vam omogućava da nađete zadovoljstvo u poslu, steknete samopouzdanje, da, oslanjajući se, na sebe, ostvarite uspeh i pomognete drugima da postignu iste rezultate.
Sistem mrežnog marketinga je najprogresivniji način plasmana robe i usluga, naziva se marketing distributivnim sistemom 21. veka. Pojavio se kao konkurencija klasičnom načinu prodaje, sa težnjom da se što više zaobiđu posrednici između proizvođača i potrošača. Klasičan marketing podrazumeva ugrađivanje raznih posredničkih usluga u cenu proizvoda, što ne odgovara ni krajnjem kupcu ni proizvođaču. Proizvođač se kroz ovaj sistem približava potrošaču i tako cena proizvoda postaje povoljnija. Potrošač ima mogućnost da proizvode nabavi po povlašćenim cenama.
U mrežnom marketingu kompanije nemaju visoke troškove koji u mnogim segmentima opterećuju klasično poslovanje, a ugrađuju se u cenu proizvoda koju plaća krajnji kupac. Uštede su na potrebi za posedovanjem velikog broja poslovnih i maloprodajnih objekata, transporta do potrošača, velikom broju zaposlenih, reklamnim kampanjama, atraktivnim i luksuznim pakovanjima.
Kompanije koje posluju kroz sistem mrežnog marketinga puno ulažu u kvalitet i razvoj svojih proizvoda, a zbog neposrednog kontakta sa potrošačima brže reaguju na zahteve i potrebe tržišta.
Ideja mrežnog marketinga zasniva se na činjenici da zadovoljni kupci neke robe imaju prirodnu potrebu da prenose svoja iskustva u neposrednim, ličnim kontaktima sa drugim osobama. To znači da svaki pojedinac-potrošač, može praviti i širiti svoju mrežu potrošača uz mala ulaganja. Na osnovu prometa koji ostvare u toj mreži sardnici ostvaruju i određene zarade. Mrežni marketing pruža mogućnost svakom pojedincu-saradniku da izgradi promet bez teritorijalnih prepreka a intenzitet građenja svoje mreže određuje saradnik lično.